نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

تشنه مانند حسین جان سپارم من

به نام حضرت دوست

     عرض سلام و ادب و احترام



به زهرجفا
               پاره شد جگر من
                                        نازنین پسر من
                                                              کی رسی به برمن
                                                                                         ای جوادم

سرم بر زانویت بگذار
                         رفته تاب و قرار
                                           از دل من امشب
                                                                 نغمه دارم بر لب
                                                                                     یاد عمه زینب
                                                                                                     ای جوادم

لرزه بر تن دارم و لعل لب خاموش
گرنیایی عشق من می روم از هوش

نازنین ـ مهجبین

قاتل من نه زهر کینه
                           کوچه های مدینه
                                                     زخم روی سینه
                                                                           ‌     کشته من را

میان آتش شعله ورم
                         غم کجاببرم
                                        مادرم پشت در
                                                            پیش چشم حیدر
                                                                                   میزده بال و پر
                                                                                                    ای خدایا

مادر افتاد از نفس آه و واویلا

نغمه ام این است و بس آه و واویلا



مادرم ـ مادرم

کاش سیلی عدو بر رخم می خورد
کاش فرزندت رضا جای تو میمرد

درب حجره بسته و من تک وتنها
مانده چشم من به راه ای گل بابا

نازنین ـ مهجبین

من به قربان تو و طاق ابرویت
رأس بابا را بگیر روی زانویت

همچو جدم روی خاک سر گذارم من
تشنه مانند حسین جان سپارم من
  پ.ن :
نائب الزیاره همه دوستان ..
غریبه از دیار غریب الغرباء ..


شاد باشید و شادی آفرین
و من ا... توفیق
علی مددی
یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

با سلام و احترام
به استحضار می رساند ایام شهادت سپری شد...

علیک سلام و ادب

امممم... جدی ؟! چه بی خبر رفت

چشم .. اطاعت امر میشه

آفتاب پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://asemanabri3.persianblog.ir/

باسلام حضور شما.... امدوارم خوبباشید... بهم سربزنید خوشحال میشم....

یک حرف ، یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد
و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد می کند
حرف ها چه کارها که نمی کنند !

سلام از ماست..

شما لطف دارین.. حتما، باعث افتخاره ..

متشکرم از جمله پندآمیزتون .. بسیار زیبا بود .
یا حق

فرح چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

وقت بخیر
نمیدونم چی باید بگم یا بنویسم . فقط شرمندم به خاطر این روزایی که دارم و نمیتونم بیام و مرتب بهت سر بزنم یا حتی جواب کامنت هات رو بدم . دیگه اینکه نوشته بودی برام که با کسی بودن رو تجربه کردم ؟ منظورت اگر ازدواج شومم بود که کلش بی کسی بود و اگر کسم بود چرا نهایتم شد جدایی؟
و اینکه خوب میفهمم و درک کردم که هیچ لحظه ای تنهایی نه زیبا هست و نه می تونه باشه .
راستی ایمیلت همون قبلی هست؟

سلام .. وقت شما هم بخیر

این چه حرفیه، دشمن تون شرمنده باشه.. خوبی این فضا اینه که اجباری برای هیچ چیزی قائل نیست.. حتی برای بودن (!) همین که شما هستی و مینویسی، برای بنده کفایته.. مابقیش هم لطف شماست، چه انجام بدی و چه انجام ندی باز هم شامل حال ما میشه

درسته، قطعا هیچ لحظه تنهایی نه زیبا هست و نه می تونه باشه و من هم متوجه منظورت میشم.. هدف من از بیان اون نکته اینه که همین تنهایی، آرزویی بود که شاید سالها در زمان تاهل به تعبیر خودت شوم، آرزوش رو داشتی.. پس مطمئن باش که از این بد، بدتری هم هست ؛ هر چند میدونم که دونستن این نکته مشکلی رو حل نخواهد کرد اما به عقیده من، باز هم جای شکرش باقیست ..

آره ، ایمیلم همون قبلیه ..
یا حق

آفتاب شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://asemanabri3.persianblog.ir/

با سلام وتشکر از حضور وتبریکتون..
به یه پست جدید درخدمتم.. لطفا تشریف بیارید ودیدگاه خود را بفرمایید..ممنونم

عرض سلام و ادب

حتما خدمت میرسم ..

با تشکر

محدثه شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

شهادت امام رضا(ع) تسلیت میگم
خوش به سعادت شما که در جوار ایشان زندگی می کنید...
التماس دعا

بنده هم متقابلا شهادت ثامن الحجج رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم .
با تشکر از لطف شما ، امیدوارم که لیاقت چنین مجاورتی رو داشته باشم.
محتاجیم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد