نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

معجزه .. ناامیدی

به نام حضرت دوست

     عرض سلام و ادب و احترام



معجزه خبر نمیکند .. لطفا با احتیاط ناامید شوید 



پ.ن :
البته عکسش هم صادقه .. قابل توجه خودشیفتگان محترم

شاد باشید و شادی آفرین
و من ا... توفیق
علی مددی
یا حق

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://shahid22.blogskycom

من منظورت رو از کامنتی که توی وبلاگم گزاشته بودی نفهمیدم میشه واسم واضح تر توضیح بدی

سلام..

چشم .. خدمت میرسم

یا حق

محدثه چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

اینکه گفتید (یک برداشت فلسفی از نظر شما!) یعنی خودتون قبولش ندارین؟! اصولا هر کسی بر پایه افکار و باورهاش مطلب می نویسه...
البته شاید هم منظورتون بد متوجه شدم

نه نه .. منظورم این نبود که فلاسفه چنین گویند و ما چنان .. قصدم این بود که زاویه نگاه و قلمم رو براتون ترسیم کنیم ! (حالا یه جام که بنده خواستم پیچیده ننویسم ، شما پیچیده اش کنین!)

قطعا همین طوره .. نیمکت از بدو تولدش (قریب 9 سال پیش!) تنها یک شعار داشته و اونم صداقته

فرح دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/


از دست تو
اوکی اموات رو کاری نداریم

باعث زحمت ..

فرح یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

ببین من منکر فرهیخته بودن یه عده نیستم اما خیلی از این دست جملات قصار رو قبول ندارم چون در مقام عمل شدنی نیست و فقط یه شعار ویترینی هست و همین .
قرار هم نیست چشم بسته کسی یا چیزی رو قبول کنیم درسته؟
در ضمن کاش تاگور زنده بود و خیلی های دیگه و میشد حضوری باهاشون بحث کرد

منم منکر آرمانی بودن خیلی از جملات نیستم و نه تنها قرار نیست بلکه "نباید" چشم بسته چیزی رو قبول کرد .. تا اینجاش که بحثی نیست !
اما اینکه ما چقدر توان اعمال قدرت و بروز تغییرات رو داریم هم نباید میزان سنجش این گونه جملات قرار بگیره .. در واقع در بحث جملات قصار به نظر من آدم باید دیدی کلی داشته باشه و از سطح و زاویه خودش، جامعه و فرهنگ خودش و حتی شهر و کشور خودش فراتر نگاه کنه ..

خیلی از همین نشدن ها به خاطر همون زندگی سگی که شما فرمودین

ضمنا جون هر کی دوست داری بذار ما با همین زنده ها به مصالحه برسیم، پای اموات رو دیگه وسط نکش

محدثه یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
مرسی مختصر و مفید بود. دست این آقای تاگور درد نکنه آدم فهمیده ای بوده...
از عکس دومی خوشم اومد ولی وقتی درموردش فکر بکنیم میبینیم لحظه لحظه زندگیمون معجزه است...

علیک سلام
قابل شما رو نداشت !
درسته، خودمم فکر نمیکردم که بتونم پست کوتاه بذارم

به نکته ظریفی اشاره کردین .. برای منم جالب بود که جناب تاگور چنین بینشی داشته ؛ دست پدر و مادرش درد نکنه به خاطر این بچه تربیت کردن شون

با توجه به اینکه حیات عالم هر لحظه و هر دم منبعث از حضرت حق است و تدابیر امورات عالم از ذات اقدس الهی نشات میگیره، میشه نتیجه گرفت که طبق فرمایش شما، لحظه لحظه زندگی ما معجزه گونه است ! (اینم یک برداشت فلسفی از نظر شما )

یا حق

فرح یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

آقا این پست های قبلیت رو چرا بایگانی میکنی و نمیذاری دیده بشه ؟ برام سوال هست
جواب پلیز

والا من قصد بایگانی کردن پست های اخیرم رو ندارم .. واقعیتش این بود که میخواستم یه جوری پست های سال های گذشتم رو محدود کنم،‌ واسه همین آرشیو رو حذف کردم .. الان پست های هر ماه در بخش تقویم وجود داره ولی با گذشت ماه قابل بازیابی نیست !

یه مدت هم تعداد پست های صفحه اصلیم رو زیاد کردم اما حس کردم وبلاگم خیلی دراز شده ،‌ واسه همین یکش کردم .. الان به افتخار حضرت عالیه میزنیم دو !

فرح یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:41 ق.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

اما سوژه ی اولت اگر خداوندگار عالم از انسان نا امید میشد چرا خلق کرد؟
نه خدا عاشق بندگانش هست و همین طور مشعوق بی نظیری
درسته بی اراده و خواست خودمون بدنیا اومدیم ؛درسته یه دیونه ای عین من همش با خدای دلش دعوا داره و هی قهر میکنه ولی خب میدونم هیچ وقت نه ترکم میکنه نه نا امید میشه از بودنم

به نکته خیلی دقیقی اشاره کردی .. خدائیش به این موضوع فکر نکرده بودم .. تحلیل تون چند دقیقه من رو به فکر فرو برد . قطعا اگه چنین نقدی به خود تاگور گفته میشد ، در دم فاز و نول قاطی میکرد !!

البته بعید میدونم که اگه الانم وصف کامنتت بهش برسه، گور به گور نشه .. لذا بیش از این ادامه نمیدیم

فرح یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

خب منظورت از خودشیفته منم دیگه خب هستم خوبم هستم مشکلی داری بگو تو
اما در اینکه همیشه راهی هست هم شکی نیست که اگه نباشه زندگی مفت هم گرونه . تازه اصلا هم نمیشه ادامه داد

البته جمله بنده عمومی بود هاااا.. اگه میخواین به خودتون بردارین، مختارین .. با این حال من مبهوت این تبحر شما در تجزیه جملات و مخاطب شناسی هستم !!

منم همین طور فکر میکنم .. البته نمیدونم چرا چندیست به این نتیجه رسیدم که بازم زندگی مفتش گرونه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد