نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

گفت آفرین ...

به نام حضرت دوست

     عرض سلام و ادب و احترام

***
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند :
هر کس بر اندوه و مصیبت این دختر (حضرت زینب(علیها السلام))
گریه کند (پاداش او) مانند کسی است که بر دو برادرش حسن و
حسین(علیهما السلام) گریه نماید.
سید نورالدین جزائری - "خصائص الزینبیه"
***


مدح حضرت زینب سلام الله علیها :

بر عزم و غیرت تـو خدا گفت آفرین
وقتی که خلق کرد تـو را، گفت آفرین
وقتی به قتلگاه گشودی زبان بـه شکر
زهرا گشود لب بـه دعا، گفت آفـرین
تا شد ز خطبۀ تو نفس‌ها به سینه حبس
بـر نیـزه سیدالشهدا گفت آفـرین
نطقت بـه کوفه معجزۀ ذوالفقار کرد
بر چون تو شیر دخت، علی افتخار کرد ...

"صدف نبوت 2"
حاج غلامرضا سازگار

پ.ن 1 :
امان از دل زینب ...

پ.ن 2 :
حتماً شنیدین که میگن بزرگترها، صرف حضورشون هم سرشار از برکت است .. اینم از خیرات حضور فرح است که دو پست پیش به تنهایی 76 بازدید کننده و 8 نظر داشت !!

و من ا... توفیق
علی مددی
یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
فرح سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

خود شیفتگی رو حال کردی پس
اوکی وبلاگت خودت هست و هر جور راحتی ولی قبول کن وبلاگ مذهبی جایی برا چونه زنی و کامنت بازی نداره

عجــــــب ...
قبول دارم .. تـسـلـیــــــم

چشم .. سعی میکنم تنوع ایجاد کنم

فرح یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://shabshekar.persianblog.ir/

پس چی که از برکات حضور منه
ولی خدایی کمی فضای وبت رو عوض کن این شکلی خیلی رسمی هست نه؟

البته شکی در این حقیقت نیست که شما اعتماد به نفس فوق العاده ای دارین اما برکات حضورتون هم کاملا ملموسه

موافقم .. هر چند در حال حاضر مود خودم این طوریه اما چشم .. اگر انشاءالله عمری باقی باشه یه فکری براش برمیدارم .

یا حق

محدثه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
زینب طلوع بود ولی ابتدا نداشت
زینب غروب بود ولی انتها نداشت
زینب رسول بود ولی مصطفی نشد
شهر نزول بود اگرچه حرا نداشت
زینب اگر نبود کسی فاطمی نبود
زینب اگر نبود کسی مرتضی نداشت
زینب اگر نبود حسینی نمیشدیم
زینب اگر نبود زمین کربلا نداشت...

موفق و موید باشید

علیک سلام
رحمه خدا بر شما باااد .. که همیشه اشعار انتخابی تون نابه (!) علی اکبر لطیفیان جزء افرادیست که به نظر من شعرهاش وارد حیطه بی نظیر شده .. خدا حفظش کنه ، قلمش واقعا منحصر به فرد هست

ویرانه کرد کاخ بلند یزید را
زینب تبر نداشت ولیکن خلیل بود ...

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد