نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

آمدم ...

به نام حضرت دوست

     عرض سلام و ادب و احترام


***
«قطعه ای از بهشت»
با صدای استاد کریمخانی

متن اصلی تصنیف :

آمدم ای شاه ، پناهم  بده
خط امانی ز گناهم بده
ای حَرمَت ملجأ درماندگان
دور مران از در و، راهم بده
ای گل بی خار گلستان عشق
قرب مکانی چو گیاهم بده
لایق وصل تو که من نیستم
اِذن به یک لحظه نگاهم بده
ای که حَریمت به مَثَل کهرباست
شوق وسبک خیزی کاهم بده
تاکه زعشق تو گدازم چو شمع
گرمی جان سوز به آهم بده
لشگرشیطان به کمین من است
بی کسم ای، شاه پناهم بده
از صف مژگان نگهی کن به من
با نظری، یار و سپاهم بده
در شب اول که به قبرم نهند
نور بدان شام سیاهم بده
ای که عطا بخش همه عالمی
جمله ی حاجات مرا هم بده

آهنگ ساز: آریا عظیمی نژاد و علیرضا کهن دیری
لینک دانلود
***


پ.ن :
هر پایانی را آغازیست !..
انسان پیاپی از ادوار روزگار عبور میکند ..
همچون جنینی که تولد را گذرگاهی مشقت بار میبیند ..
همچون بشری که مرگ را پایانی تلخ و مقصدی ابدی میپندارد ..
لیکن تمام این ظهور و افول ها تنها معبری برای آغاز نمودن پایان هاست !..
پس .. هر پایانی را آغازیست ، مساوی و در جهت مخالف «قانون سی ام نیومکت!»

پ.ن.ن (بر وزن سی.ان.ان) :
حرف برای گفتن بسیار است اما .. حرمت این پست اجازه حرافی رو بهم نمیده . به زودی درخصوص تغییرات نیمکت و نحوه "ما" شدن تنهایی های "من" و سایر مسائل براتون خواهم نوشت تا در جریان تحولات منطقه قرار بگیرید (!) در حال حاضر همین قدر بدونید که اینجا یک نویسنده به نام غریبه داره با دو خواننده ...

شاد باشید و شادی آفرین
و من ا... توفیق
علی مددی
یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
جکی چان سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.yfn.com

owwamsh
71



فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

jakichan . mihanblog . com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

jakichan . mihanblog . com



42970053

سالی که نکوست .. از بهارش پیداست !

خدا شانس بده ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد