نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

دل

به نام حضرت دوست

گویند که در خانه ی دل هست چراغی
افروخته ، کن در حرم افروختنی نیست

یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
لامپا جمعه 2 اردیبهشت 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

این کامنت هم نشون میده که بهم ریختگی فونتها تقصیر منم نبوده .!!!احتمالا دست آمریکا تو کاره .تو اینطور فکر نمی کنی؟

سلام
حقیر همچین جسارتی نکردم که بگم تقصیر تو بوده ؛
همون طور که میبینی ؛ من در بخش کامنت ها تغییر رنگ ایجاد کردم برای همین تصورم این بود که در طی ایجاد تغییرات ؛ اشتباها فونت ها رو هم تغییر دادم که خدا رو شکر مشکل از این بخش نبود و موضوع حل شد
در مورد آمریکایی ها کاملا موافقم . در این باره شک نکن !!! هر چی میکشیم از دست اوناست (:
یا حق

غریبه سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 03:37 ب.ظ

این که صاحب خونه برای خودش کامنت بذاره خیلی جالبه

این کامنت اثبات کرد که بهم ریختگی ، تغیر فونت و بولد شدن مطالب در بخش کامنت های پست قبل ، تقصیر حقیر نبوده .
از این نظر خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد