نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

محرم .. مرهمی برای محارم

به نام حضرت دوست
     عرض سلام و ادب و احترام

***
شیعتی مهما شربتم ما عذب فاذکرونی
او سمعتم بالشهید او قتیل فاندبونی

شیعیان من، هر گاه آب نوشیدید یاد من کنید
و یا اگر از شهید یا کشته ای یاد کردید برای من گریه کنید
***


اگه راه خونتو بلد نبودم
اگه هیچ موقع تو رو نمی شناختم
اگه دستمو نمی گرفتی آقا
همه زندگیمو من یه جا میباختم

اگه توی روضه ها اشک چشامون
همیشه بارونیه نم نم اشکه
ولی خیلی وقته که روح دلامون
تنگ گریه های تو میدون مشکه



نمک عشقو اگه نخورده بودم
اگه کربلاتو من ندیده بودم
روزگارم این نبود مثل بقیه
به کارای دنیاییم رسیده بودم ...



***
الله الله حسین وین
بالسیوف قطعین

خدا یا خدایا .. حسین من کجاست
با شمشیرها قطعه قطعه اش کردند
***

پ.ن :
هردم بگوشم میرسد آوای زنگ قافله .. این قافله تا کربلا دیگرندارد فاصله ...


و من ا... توفیق
علی مددی
یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد