نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

توازن تقویم ..

به نام حضرت دوست
     سلام و عرض ادب و احترام

   تا چند روز پیش تمام وزن سال افتاده بود رو شونه ی راست تقدیم رومیزیم و فروردین نود ساله، له له زنان زیر بار سایر ماه ها کمر خم کرده بود اما ..



   در عرض چند روز تمام برگه های دفتر یک سال عمر - بر واحد لحظه زندگیم بر باد رفت و دوباره "سال از نو و سوال از نو!"



«« از کجا آمده ام .. آمدنم بهر چه بود »»


پ.ن:
امیدوارم که لحظه لحظه زندگی تون سرشار باشه از حضور و ظهور ..

شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
باران شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

واحدهای لحظه هایمان بابرکت باشد ان شالله...

راستش رو بخوای، جملت اونقدر نغز و زیبا بود که نتونستم معادلی براش پیدا کنم .. احسنت

ماهی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام برادر
عید اومد و زمین برای بار هزارم زندگیشو دوره کرد ولی امان از تاریخ که تکرارش به خاطر تکرار کارای ماست
یه جمله قشنگ خوندم گفتم بدی نیست شمام بدونی :‌ بنده خدایی گفته وقتی این همه اشتباه جدید هست که می شه انجام داد چرا همش اشتباهای قدیم رو تکرار کنیم
کلی به جملش دلم شاد شده
دمش گرم هست ها
نه؟
اومدم من باب تبریک سال نو البته بعد از تحویل سال نو
قدیما البته رسم بود کوچیکترا می رفتن خونه بزرگترا ولی خوب دیگه چکا می شه کرد مرام بزرگترا کشته کوچیکترا رو
سه ماه دیگه کنکور دارم برام دعا کن که فقط یک ساعت در روز وقت واسه درس خوندن داشته باشم
خدمت خانواده ی گرام صمیمانه تبریکات عید رو برسونین و دوست داشتین تشریف بیارین عیدیاتونو قبل از سال ۹۲ بگیرین
برقرار باشید و سرافراز
علی پناهت

سلام از ماست آبجی خانم
شاعر میفرماید: بهار آمد و شمشادها .... حالا پیر یا جوان شدنش باشه پای خودت

امممم.. این جمله رو من هم شنیده بودم اما اصلا یادم نمیاد که کی بود و کجا ! آره ، خیلی قشنگه .. برمیگرده به موضوع زاویه نگاه و تاثیرات فوق العاده ای که میتونه تو زندگی آدم داشته باشه .

والا ما خونه شما میایم و میریم اما نمیفهمیم که مطالبش رو کی میذاره (!) نیست کلی آپ تو دیتش کردی و باکلاس شده، از درک بنده حقیر خارج شده؛ با این وجود حق با شماست .. حق کوچکتری ما بود که خدمت برسیم، شما به بزرگی خودتون ببخشید

گفتی سه ماه دیگه .. مگه کاردانی به کارشناسی شرکت نمیکنی ؟! ببینم، نکنه میخوای تغییر رشته بدی ؟؟

لطف عالی مزید بر علت ارادت ماست .. مطمئن باش که لحظه ای از لطفت غافل نبودم، اما متاسفانه تا این لحظه شرایطش پیش نیومده که خدمت برسم ..

پیروز باشید و سربلند ..
علی مددی..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد