نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

یا رب نظر تو برنگردد ..

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام


در کتاب‌ «توحید» صدوق‌ از أمیرالمؤمنین‌ علیه‌ السّلام‌ روایت‌ است‌ که‌ فرمود:

«من‌ حضرت‌ خضر علیه‌ السّلام‌ را در خواب‌ ، یک‌ شب‌ مانده‌ به‌ غزوه بدر دیدم‌ و به‌ او گفتم‌: چیزی‌ به‌ من‌ تعلیم‌ نما تا بدان‌ چیز بر دشمنان‌ ظفر یابم‌.»

خضر گفت‌: بگو: یَا هُوَ یَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ (ای‌ هُویّت‌ مطلقه عامّه‌ ! ای‌ کسیکه‌ هویّتی‌ در عالمْ وجود ندارد بجز هویّت‌ او)


پ.ن:
برخی از جملات، در عین کوتاهی اونقدر عمیق اند که از افق درک ما خارج هستن !..


شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
بوق شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 06:58 ق.ظ

میان این همه غوغا، میان صحن و سرایت
بگو که می رسد آیا صدای من به صدایت؟
منی که باز برآنم که دعبلانه برایت
غزل ترانه بخوانم در آرزوی عبایت
من و عبای شما؟ نه من از خودم گله دارم
من از خودم که شمایی چقدر فاصله دارم
هنوز شعر نگفته توقع صله دارم
منی که شعر نگفتم مگر به لطف دعایت
چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد
همان دقیقه که چشمم درست کنج گهرشاد
بدون وقفه به باران امان گریه نمی داد
هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت
چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست
که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است
من این نگاه عوامانه را نمی دهم از دست
اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟
دوباره اشک خداحافظی رسیده به دامن
دوباره لحظهء تردید بین ماندن و رفتن
و باز مثل همیشه در آستانهء در من ـ
کبوترانه زمین گیر می شوم به هوایت
سکوت کرده دوباره جهان برای من و تو
نبود و نیست صدایی به جز صدای من و تو
و می روم به امید دوباره های من و ت
میان این همه غوغا میان صحن و سرایت

سید حمیدرضا برقعی


+ امروز بی عمه شدیم !

+ کسی توان تسلیت گفتن به مولا را دارد ایا ؟

+ هیچ کجای تاریخ ننوشته است اما بی شک تو هم مانند زینب س مهر پدر را در اغوش برادر یافتی ...


للحق

سلام بر بوق عزیز

قدم رنجه کردی بزرگوار .. بسی باعث افتخار بنده و نیمکته

حقیقتا به لطافت نظرت نمیشه در قالب "پاسخ" پاسخ گفت .. جرقه ای زدی که کلمات رو به قالب پست کشید و بر سینه صفحه کوبید .

ممنونم ..
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد