نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

این روزها ...

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام

***
رسول مکرم اسلام صلی ا... علیه و آله :
ای علی ! تو نشانه هدایت این امتی، هر کسی تو را دوست بدارد، رستگار شود و هر کس تو را دشمن بدارد،‌ به هلاکت افتد .
***

   این روزها چه روزهای با عظمتی است ..

   موسی به طور میرود و فاطمه (س) به خانه علی (ع) .. ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه میرود و محمد (ص) با علی (ع) به غدیر .. و حسین ، با تمام هستیش به کربلا میرود و غدیر است کربلای علی ..


***
امام صادق علیه السلام :
از مرده در قبرش پیرامون پنج چیز سوال می شود: از نمازش، زکاتش، حجش، روزه اش و ولایتش نسبت به ما خاندان، پس ولایت از گوشه قبر به آن چهار چیز گوید: هر یک از شما کم و کاستی داشتید، کامل کردن آن به عهده من.
***

شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره کوچولو سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.moonlight70.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت داداشی سیدم . از بحث عیدی که بگذریم (( چون قبلا صحبتش شده و انشاء الله عیدی ما یادت نمیره )) می رسیم به تبریک عید . این عید بزرگ رو به داداش و زن داداش گلم از صمیم قلب تبریک میگم از هروشون می خوام که از صمیم قلب برام دعا کنن . خدا دعای سیدارو زود مستجاب میکنه .

خیلی خیلی واسه خوشبختیتون دعا میکنم البته اگه خدا دعای ما فقیر بیچاره ها رو مستجاب کنه .

باید از این چند خط متوجه بشی که دلم خیلی پره .

شب خوش . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد