نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام



«  زندگی و زن و کار .. حیات و ممات و روزگار .. جمله به موجی سوار .. رهگذر این دیار »


پ.ن : گاهی اوقات آن چنان در عمق حضیض فرو میریم که تاب فشار گام های یک مورچه رهگذر رو هم نداریم و گاهی .. آن چنان بر کنگره های آسمان سر میساییم که حس میکنیم "هر کجا هستم، باشم ..آسمان مال من است .. پنجره، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است.." چندان آدم با تجربه ای نیستم اما در سطح خودم،‌ هم حضیض چشیده ام و هم کنگره دیده (!) با تمام این تفاسیر تنها آرمان من در لحظه لحظه زندگی، رسیدن به آرامشی همه جانبه بوده ، هست و خواهد بود "البته به شرط بقا!" ..  یعنی همین چیزی که در این روزها با تمام سختی ها و فشارها و خستگی ها، به داشتنش افتخار میکنم .. خواه در عمق باشم و خواه در اوج !..

شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
آتنا جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

جنبه ی ازدواجم نداشتی تو!
از وقتی ازدواج کردیا وبلگو دوستانو کارو زندگیو همه چیو ول کردی.

زهرا خانوم سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://setarehayezamini.blogsky.com

من یه چیزی اینجا نوشته بودم.کوووووووووووووش؟!

ستاره دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://moonlight70.blogfa.com

سلام حال و احوال چطوره ؟ خوبید خوشید انشاالله ؟

اول : خوش به حالت به خاطر داشته ات ( آرامش )
دوم :‌از داشته ات مراقبت کن . سعی کن از دستش ندی
دوم : حرف ماهی رو تایید نمی کنم چون خیلی وقتها پیش میاد که آسمون هم این رنگی میشه ولی بعضی حرفهای دیگه اش راسته
سوم : میشه بپرسم این تاب به کجا وصله . به آسمون ؟؟؟؟؟؟
چهارم :‌ یکی نیست اون دختر رو از روی تاب بیارتش پایین . خب امکان داره بیفته .

پنجم : چرا نظرهای پست قبل بی جواب مونده ؟


ششم :‌برام دعا کن من هم روزی بتونم داشته ی تو رو داشته باشم .

و آخر :‌

خسته ام !

خیلی خسته !

به من جایی بدهید

می خواهم بخوابم


یک تخت خالی
یک دنیای خالی
و یک قلب خالی

بوق شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

الا به ذکر الله تطمئن القلوب


+ این داشته ات را جز لطف - او - ندان ...

پایدار ...

للحق

ماهی جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

از قدیم گفتن آدمای متاهل با آدمای مجرد نباید رفت و آمد کنن واز طرفی آدمای مجرد هم نباید با آدمای متاهل رفت و آمدکنن
گفتن نه این واسه اون نه اون واسه این رفیق نمیشه
عکست مورد داره
شهرش که اینوری نیست
آسمونشم اینوری نیست
آسمونشم آبی نیست اما خاکستری هم نیست
دقت کردی هوای مشهد این روزا دیگه جز عطارد و ماه ستاره ای رو نداره
بچه بودیم آسمون پر از ستاره بود
سید هم اون سید نیست من یه چی می دونم سید که اونم اینه : ...
پایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد