نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

خبر آمد ..

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام



"خبری در راه است !..."


شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://mahi.rozblog.com

می گم این کوچولو چقدر شبیه شماست میگم نکنه عکس خودته میگم حالا این خبر رو چرا مث بچه خوب ننوشتی خب مه چیه؟
میگم حالا من الان اینجا باید بنویسم که ... که.... نه خو ننوشتی تا دیگران ندانند من هم نمینویسم تا دیگران باز هم ندانند. چطوره؟
می گم یکم نظر دادن الانا سخت شده خوب حرفی برای گفتن نیست جز سلامتی اهل و عیال و خاندان و دوستان

من ؟
نه من هیچی نگفتم عمرا من چیزی گفته باشم
ایام به کام و شاد باشی

سلام بر ماهی و تنگ تنگ (اولی با ضمه و دومی با فتحه!) بلورینش !!

میگم آبجی اگه همه مثل تو بیان اینجا و اخبار رو مخفی نگه دارن، من دیگه نیازی به نوشتن پست جدید پیدا نمی کنم هاااااا.. !!

ممنونم از لطفت .. امیدوارم روزی رو ببینم که هیچکس تو نیمکت، بی کس نمونده !!

علی مددی

ستاره کوچولو پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام -
نیومدی نیومدی وقتی ام که اومدی آدمو دچار حس کنجکاوی کردی .
چه خبری ؟ ها ؟
خدا بخیر کنه امین باز رفت تا ماههای آینده ...
و ما همچنان تو کف اینکه چه خبری تو راهه باید باشیم

سلام ..

واااا.. یعنی فاطمه فهمید اما تو موضوع رو متوجه نشدی ستاره کوچولو ؟!!!!

بابا داستان همون چراغونی پارساله دیگـــــــــــــــــــه !!!

اصلا اگه متوجه نشدی .. برو از فاطمه بپرس!

فاطمه چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام

امین چه خبری؟

اون از اونکه نبودی حالام که میگی خبری در راه است

امین نکنه همونی که نوشتم برات همونه؟؟؟؟جون من همونه؟؟!!!

سلام از ماست ..

اممم.. معمولا به این شلی ها من به کسی اطلاعات نمیدم ، اما چون تویی دیگه باید اقرار کنم که .. آره ، خودشه !!

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد