نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

مادر ...

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام



شاد باشید و شادی آفرین
یا علی مددی
یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
نفخ صور چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

"یا لطیف"

همیشه گوشه ی چادرش حبل المتین بوده برای درد هایم
برای بی کسی هایم

فاطمه"س" کوثری است که خداوند به هستی عنایت فرمود
او گرانبهاترین گوهری است که تقدیم انسانیت شد
مظهر اسم ستار خداوند است
ام ابیهاست
فاطمه "س" ...
فروغ گیتی
گل هستی
شمع کاشانه
چشمه احساس
تندیس عفت
ساحل زندگی
آبشار محبت
آینه ی هنر
مادر تاریخ
و کوثر قرآن است
وجودش زینت بخش آفرینش انسان است و افق روح او تجلی گاه رحمت

باشد که از این چشمه ی رحمت قطره ای معرفت هم به ما رسد...

"یا علی"

"یا غریب"

کلماتت بی نظیر و دل نشینه و توصیفی رو برای مقابله به مثل، باقی نمیذاره !..

ممنونم که هستی

علی مددی..
یا حق

عابر چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

عید همگی مبارک مخصوصا شما خانومای خوب نیمکت نشین!

ممـــــــــــــنـــــــــــــــــوووووووونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

مونا سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
اول ولادت حضرت فاطمه (س) رو به همه تبریک میگم .. و بعد روز مادر رو به دخترا و مادرا .

یادمه که وقتی کلاس چهارم دبستان بودم یه شعری برای مامانم سروده بودم که میگفت:
مادر مهربانم تو بهتری از جانم
بهترین بهترینها ای چراغ دل و جانها
ای که با من همراه بودی چون فرشته مهربان بودی
من تو رو دوست دارم
دلم برات می تپه

خودم کشته ی اون دلم برات می تپه ی آخرشم !

مرسی ..
یاعلی مددی

سلام از ماست ..

میگم تو کلا از بدو تولدت با احساس و ادبیات دوست بودی آبجی .. فقط موندم که چطوری میشه حق خورده شده ات رو از حلقوم این شاعران حق خوار، بیرون کشید!!

جدا با توجه به سنت (الان رو نمیگم ، منظورم چهارم دبستان بود!) شعر سپید زیبایی سرودی .. ایییییییی تپنده دل !

ممنونم از نظر و تبریکت ..
علی مددی ..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد