نیمکت تنهایی من، تو و او
نیمکت تنهایی من، تو و او

نیمکت تنهایی من، تو و او

تا کی ...

به نام حضرت دوست

     سلام و عرض ادب و احترام

   ظهری این شعر به ناگاه فضای ذهنم رو پر کرد که تا کی ...


تا کی به تمنای وصال تو یگانه                          اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

خواهد که سرآید غم هجران تو یا نه                  ای تیره غمت را دل عشاق نشانه

                             جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه

رفتم به در صومعه عابد و زاهد                         دیدم همه را پیش رخت راکع و ساجد

در میکده رهبانم و در صومعه عابد                     گه معتکف دیرم و گه ساکن مسجد

                             یعنی که تو را می‌طلبم خانه به خانه

روزی که برفتند حریفان پی هر کار                     زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار

من یار طلب کردم و او جلوه‌گه یار                      حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار

                           او خانه همی جوید و من صاحب خانه

هر در که زنم صاحب آن خانه تویی تو                   هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو

در میکده و دیر که جانانه تویی تو                         مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو

                              مقصود تویی، کعبه و بتخانه بهانه

بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید                 پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید

عارف صفت روی تو در پیر و جوان دید                    یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید

                            دیوانه منم، من که روم خانه به خانه

عاقل به قوانین خرد راه تو پوید                             دیوانه برون از همه آئین تو جوید

تا غنچهء بشکفتهء این باغ که بوید                       هر کس به بهانی صفت حمد تو گوید

                            بلبل به غزل خوانی و قُمری به ترانه

بیچاره بهایی که دلش زار غم توست                     هر چند که عاصی است ز خیل خدم توست

امید وی از عاطفت دم به دم توست                       تقصیر "خیالی" به امید کرم توست

                           یعنی که گنه را به از این نیست بهانه


                                                                                                   "شیخ بهایی"

پ.ن:
   نکته جالبش برای خودم این بود که این شعر زیبا هم از آثار به یادماندنی شیخ بهایی است .. جدا که مرد بزرگیست ..

شاد باشید و شادی آفرین
یا حق

نظرات 64 + ارسال نظر
آتنا سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

شرمنده مینروا

دشمنت شرمنده (پارازیتی از نخودی !)

نفخ صور سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

توی وبلاگ رسم معرفت اسم وبلاگتون خیلی بانمک بود فک کردم وبتون چقدر عاشقونه است
ایول

اینم دشت اول ما به شما :

ای عقل خجل ز جهل و نادانی ما
درهم شده خلقی، ز پریشانی ما
بت در بغل و به سجده پیشانی ما
کافر زده خنده بر مسلمانی ما


در مدرسه جز خون جگر، نیست حلال
آسوده دلی، در آن محال است، محال
این طرفه که تحصیل بدین خون جگر
در هر دو جهان، جمله وبال است، وبال

جناب استاد گرانقدر ( شیخ بهایی )

سلام ..

والا من موندم که جواب کامنت بدم یا خجالت بخورم و عرق شرم بریزم!
با نمکی از خودته عزیز .. چشات نمکی دید وگرنه بنده در این دیر، گدائی بیش نیستیم !!

احسنت بر شما با این حسن انتخاب و شروع زیبایی که داشتی ..
امیدوارم که بیش از این شاهد حضور زیباتون باشیم ..
به نیمکت خوش اومدی بزرگوار ..
یا حق

بوق به مینروا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

واسه اون غلط املایی گفتم فرزند عزیزم

خانم معلم 19 شد !

MINERVA دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

بابا اسم من مینروا است
باور کن نه منیره هستم نه منیروا من مینروا هستم اوکی؟!
من بدبخت فکر میکردم ملت با اسم الهه فقط مشکل دارن نگو هر اسمی پیدا کنم اشتباه میگنمشکل از من نیست پس از بقیه نیست پس مشکل از کیه؟!(من دیگه اصن اسم ندارم اصن من دچار چندگانگیه شخصیت شدم بس که تو دنیا حقیقی وحالا در دنیای مجازی اسمم رو اشتباه گرفتن....)
اصن هر چی دوس دارید هستم بلاخره با یه اشتباه که باطن عوض نمیشه!!میگن گل پشت و رو نداره حالا چه مینروا چه منیروا چه منیره اصن بگید مین خیالتون راحت شه!!!
بگید مینی !!کی گفته من الهه هستم؟ْ! باور کنید من الهام هستم مریم هستم نرگس هستم آلهه هستم میترا هستم و....فقط تنها چیزی که نیستم الهه هست مدیونید اگه اسمم رو درست صدا کنید من با این وضعیت خو گرفتم ومیگن ترک عادت موجب مرضه اون یدونه دونه رو ولش کن به اسم منه بیچاره بچسب ۱۵ساله آرزو به دل هستم دیگه دارم عقده ای میشم باز صدرحمت به معرفت مجازیا ندیده اسمم رو اغلب درست میگن این حقیقیا که کلن بنیان اسمم رو بردن زیر سوال....ماماااااااااااااااااااااان....
(این چیزایی که خوندید کولی بازی بیش نبود دوستان مشغول باشید کیه به کیه؟!دنیا دست کیه؟!میخوام بخونم...ببخشید کنترل خارج شد ادامه بدید)

عجب دل پر دردی .. کی بره این همه رااااه رووو...

آتنا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

توجه نمی کنی چی می گم منیروا،می گم وبلاگ امین مشکل داره!!!به خاطراونه یاشایدم مانیتورت کثیف شده!!!!!

گمونم الانه که کار به گیس کشی بکشه .. عجب بکش بکشی شده

minerva دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

میشه این قسمت رو ترجمه کنید:اینجا یدونه دونه درواقع یدونه دونه ینی چی؟!
(عمرا روی من یکی کم شه)
کار بچه های بالاس!!

روی تو و کم شدن .. خدا نکند !

بچه های بالا بزرگ شدن .. کار رو سپردن به طفلان پایین تا اونام بزرگ بشن !

آتنابه منیروا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

چه خوب تفرقه می ندازی حالاکنیم؟؟؟فک نکنم منظورت حال بوده باشه!!!
من مجبورم اینجایدونه دونه به کامنتا جواب بدم آخه یکی یکی دارن ظاهرمیشن
به من چه خوب؟وبلاگت مشکل پیداکرده!

تو مطمئنی که وبلاگ مشکل پیدا کرده ؟!

آتنا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

امین وبلاگت داغون شده!یه نگاهی بهش بنداز

باز چیکار کردی تو ؟!

آتنا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

ترس چرامنیروا؟
دیدم امین طفلی تنهاست شماهم ماشالله یه لشگر!گفتم بیام طرف امین تنها نباشه!
قربون دستت باران جون من توهمین جبهه راحتم!

به این میگن عزم راسخ .. ایول ، جدا این حرکتت احسنت داره !

minerva دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

امین خودش یه تنه همه ی ما رو حریفه وگرنه تا حالا اینجا کن فیکون میشد!!!
همون دیگه ،تو پشت امین وامیستی تا سپر بلا بشه(چه خوب تفرقه میندازم حالا کنید!)
همچین میگی طفلی انگار بچه ۵سال هس
اینجوری نگاش نکن من خودم بزرگش کردم من اگه نشناسمش که باید برم قطب شمال عینک آفتابی بفروشم....
(باران ببین من ازر هیشکی طرفداری نمیکنم به موقعش پنبه هر دو طرف رو مزنم!)

در اینکه همه رو یه تنه حریفه حرفی نیست ، اما مشکل اینجاست که سبکش مثل کارگاه گجت میمونه (!) یعنی همیشه باید توسط یکی (مثل خواهرزاده گجت!) ساپورت بشه وگرنه ...

حالا که تو من رو بزرگ کردی ، تعریف کن ببینم دهه اول زندگیم رو چگونه گذراندم .. آخه بعضی بخش هاش رو یادم رفته ؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

نهههههههههه !!
من پشت امین وامیستم طفلی گناه داره!
شمااین همه امین فقط یکی،آخه این انصافه؟

همه یک صدا بگن :

آآتـــنـــــا .. آآتـــنـــــا .. آآتـــنـــــا .. آآتـــنـــــا .. آآتـــنـــــا .....

minerva دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

ببخشید یادم رفت بین فارغ التحصیلی فاصله بذارم

ای بابا .. این قدر سخت نگیر آبجی .. مگه اونایی که فاصله گذاشتن به کجا رسیدن که تو نرسی ؟!

minerva دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام باران عزیز:
نه من طرفداری نمیکنم یکی به میخ میزنم یکی به نعل..شیفتی موضع مو عوض میکنم یه جورایی حکم نخودی دارم برا هر دو طرف کار میکنم
(از قدیم کوچولو ترا نخودی بودن آخه)
آره قرار شده امین تا موقع فارغالتحصیلیم سوال های ریاضی،آمار و هندسه رو جواب بده برام بجامم بره امتحان بده

من از همون اولش هم میدونستم که تو ستون پنجمی هستی .. ولی خب، چون با بچه های بابا ارتباط داری ، نمیشه بهت چیزی گفت !

امین ... کرده که همچین قراری گذاشته (!) تازه 3 ، 3 بار به 9 بار

باران دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

راستی خیلی خوشحالم که برف اومد. بارونش رو که ندیدیم لااقل زیر برفش رفتیم دانشگاه و برگشتیم
می گم مینوا کاش زودتر پست برای برف میذاشتی ها! خدا به حرفت گوش کرد!
دلم البته یک بارون خوشگل هم می خواد. میشه یعنی؟

برعکس برف هم بارون رو دست داره !

به نظر من بهترین راه برای مستجاب شدن دعات اینه که از بالای پشت بوم بپری پایین

باران دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
بابا ماشالا به این همه طرفدار!! نمیدونستم این همه آدم از پشتت در میان آقاامین!
مینروا تو؟!!!!!!!! تو طرفداری می کنی شیطون؟! راستشو بگو چند باج گرفتی؟! عمرا باور کنم بدون باج دست از اذیت کردن کشیده باشی! راستشو بگو! هرچی گرفتی نصف نصف! بگو yesterday!
و اما تو عابر عزیز:
نهههههه هیچی گناه نداره! آره من بی رحمم! یک مدت توی ساواک بودم! الانم توی CIA مشغولم!
بهر حال توی کامنت قبلم هم گفتم هر برنامه ای برای بیرون انداختن شخص شخیص امین خان(!) دارید من پایه ام
روی بوق هم که حساب می کنم. معلومه بچه ی اهل دلیه دراین مورد!
و تو آتنا
ای بابا بیا توی جبهه خودمون گلم!

مینروا:
به همون دلیلی که امتحان زبان تخصصی ما وقت نداشت!! دیروز که می خوندم هی بهشون فحش میدادم که چرا وقت نذاشتن
الان از امتحان اومدم


بخیر ، فکر نکنم تو اصلاح پذیر باشی .. گمونم آخرش مجبور بشم به سربازان گمنام آقا بگم که بیان دخلت رو بیارن !!

minerva دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

آتنا تو پشت امین هستی ینی از ترس ما پشت امین رفتی پناه گرفتی؟!
(اینو اگه نمیگفتم خفه شدنم ۱۰۰٪بود!)

یه لیوان آب هم بخور که راحت تر بره پایین .. اصلا گیرم آتنا پشت سر من پناه گرفته باشه ، چیه خب .. نکنه تو حسودیت میشه ؟!

آتنا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام برامین عزیز!
خیلی بدی!ینی چی که می خوای به۲۰کامنت اول جواب بدی؟شایدبیست ویکمین نفریه سوال ازت داشته باشه اونوقت چی؟؟
واینکه ایناهمه دس به یکی کردن توروازاینجابندازن بیرون ولی نگران نباش من پشتتم!
می تونی رومن حساب ویژه بازکنی،2به100

بابا اون طرح مال سال 57 بود به جون خودم .. که به شکل فجاعت (مینروا درست نوشتم؟!) باری شکست خورد .. شاهدش هم همین جواب تو!

بابا ایول .. نه خداییش از این حرکت ورزشیت خیلی خوشم اومد .. اصلا از این به بعد تو رو بجای باران به عنوان وزیر ظلم ستیز معرفی میکنم!

minervaبه بوق دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

من میگم بیا امین رو ول کنیم بچسبیم به پادگان تو میگی فکرت مشغولشه!!!
بابا این کار هیچ کمکی به جامعه بشری نمیکنه تازه باعث افت نیمکت میشه(خدا شاهده من واسه این حرفام یه قرونم از امین باج نگرفتم!)بیا ما که میخوام یه حرکت خودجوش از خودمون در کنیم حداقل یه فایده ای داشته باشه...
این کارا آخر و عاقبت نداره مادرجون!!!!
(الان من شدید تحت تاثیر حرفای عابر قرار گرفتم)

کاملا مشخصه که خودت خورده شده .. اونم با یه دست دندون مصنوعی و کمی سس قرمز!

بوق به مینروا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

بزار به پای سرعت و کمبود وقت و درس و کار و زندگی و بیکاری و تلاش و سختی و سختی و سختی و ترافیک فکر و اشفتگی روح و سرگردانی دل وووووو از همه مهم تر تفکر واسه بیرون انداختن امین از نیمکت این اخری خیلی خیلی مهمه
و بیشتر وقتم رو در روز این اخری پر میکنه البته منهای ۲۳ ساعت و ۵۹ دقیقه دیگه اش که به بقیه موارد میگذره

بازم خدا رو شکر یه موضوعی هست که بهش فکر کنی و عمرت رو به بطالت نگذرونی !!

minervaبه جمیع نیمکت نشینا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

من که واقعا همچین قصدی نداشتم میخواستم ببینم شما که دوستای چندین و چندسالشین(!)به صراط کج منحرف میشین یا نه!که دیدم نه بچه های خوبی هستید واز این کارا نمیکنید
باران تو هنوز نیومده وان و چپرو کردی رفت دیگه میخوای چیکار کنی؟!
من فعلا قاط زدم بدجور آخه این انصافه اون یکی مدرسه که با مدرسه ما در یه سطح هست تقریبا امتحاناشو ۲۸تموم میش ما۲۵اونا برا فیزیک۳روز وقت داشتم ما۲روز اونا واسه ریاضی۲روز وقت داشتن ما ۱روز برا ادبیات اونا۱روز وقت دارن ما هیچ روز
مگه ما روباتیم که اینطوری باهامون رفتار میشه:(
بچه بیایین دست از سر کچل امین(خودم دونه دونه موهاشو کندم باهشون طناب بافتم!)برداریم بریم پادگان(مدرسمون)رو خراب کنم بعدم از خجالت کادر مربوطه در بیاییم...بیایین دیگه من روز به روز بیشتر دلم میخواد نقشم عملی بشه....
بوق اون فحش هس نه فهش من پییییییییییر شدم دیگه....
مینروا رو دوس میدارم...به همون دلیل که اسم باران فرزانه هس ولی با اسم باران میکامنته!!!
آخ جون برف میاد

آدم یاد اونایی میفته که میرن کلیسا .. آخی ، بچم چقدر معصومانه به گناهانش اعتراف کرد ، آدم دوست داره بگه : پیشی بیا منو بخور

حالا کارت به جایی رسیده که به جامعه علمی کشور حمله ور میشی ؟!.. نخیرم ، تو همون امین رو نفله بکنی، به نظرم بی ضرر تره !!

عابر دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

تازشم اگه خیلی دوست داری کامنتا زیاد نشن تند تند پست بذار خوب! معلومه وقتی 30 سال یه پست بمونه کامنتاش زیاد میشه!

پیشنهادت به هیچ وجه هدفمند نبود .. توصیه میکنم که بیشتر روش کار کنی

عابر به الهه (چرا میگی minerva?? میخوای دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

میگم نه دیگه تا اون حد بیرحم! گناه داره طفلیییییییی دلم واست سوخت امین! مااررر تو آستینش پرورش میده!
من با روشهای بوق موافق ترم. موش و سوسک و ..
خداییش خیلی بیرحمی! امییییییینننننننن، نههههههههه

بازم خدا رو شکر یکی پیدا شد که یاد گربه مرده همسایه شون بیفته و نههههههههههههه بکشه !! (آخه بعید میدونم که این همه ابراز احساسات همش به من برگرده .. با این حال ، خدا رو شاکریم!)

الهی الهه بگم خدا چی کارت نکنه !! ببین چی کار کردی آخه .. حالا خب شد بچه مردم از دست تو غش کرد و افتاد رو دست مون ؟!!

بوق یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

گفتی بادمجون
یاد چند روز پیش افتادم
یکی از بچه ها تعریف میکرد که دوتا دانشجو ( شلغم ) با هم درگیر شدن بعد یکی به اون طرف مقابل گفته شهرستانی ( خیر سرش فهش داده ) من که اینو شنیدم گفتم مردک بی ادب هنوز نفهمیده مگه خودش جد در جد توی شهر بوده که حالا اون بیچاره شده شهرستانی گفتم اگه من می بودم یه بادمجون خوشکل پای چشش می کاشتم تا یادش باشه دفعه دیگه از این (...) اضافی نکنه ( کلمه اش مشکل تربیتی داشت حذف شد )
اصولا من علاقه و ارادت خاصی به شهرستانی های عزیز دارم ( فروتنی رو حال کن )

ولی خودمونیم خیلی حرفش زشت بوده و خدا هم خیلی دوسش داشته که منو اونجا نبودم

شب خوش

شما هم گفتی شهرستانی .. من یاد پشت کوهی افتادم !

یادم میاد یه بنده خدایی میگفت: هر کسی ادعا کنه که پشت کوهی نیست ، دروغ گفته (!) کلی هم واسه این حرفش فلسفه میچید و نهایتا به این نتیجه میرسید که آدم نباید فخر بفروشی!!

میگم تو هم واسه خودت یه پا ژانگولری هااا...

باران یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

نخیرم. من دیگه به تو باج نمی دم الهه. اگه اذیتم کنی وقت تحقیقات برای حضرت عالی، میام همون وان رو بر می دارم و...! ببین معامله پایاپای باید باشه دیگه!
از بس کلمه تخصصی زبان خوندم ام الهه! خیلی زیادند. بدیش اینه که کلمات فارسی هم میده که انگلیش بنویسیم! اینش مسخره است!وقت هم براش نذاشتند. امروز اولی بود و فردا دومی. یعنی زبان

آخ عابر گل گفتی (جانا سخن از زبان ما می گویی رو منظورمه!) من اینقدرررررررررررر پایه ام که اینکارو انجام بدیم! فکر کن از دست ما سر به بیابون بذاره! چقدر بخندیم!! من همه جوره پایه ام باهاتون. کودتا، بادمجون کاشتن، و ...
البته کلا جماعت نیمکتی ها خودجوشند بحمدالله! مثلا فاطمه چقدر قشنگ بطور خودجوش این طرح من در آوردی امین خان رو در نطفه خفه کرد! یا عابر چقدر زیبا کرم ریخت!
من به شما می بالم دوستان!

خدا آخر و عاقبت صاحب این کلبه در هم شکسته رو ختم بخیر فرماید ! (همه با صدای بلند بگویند: آآآآآمین !!)

minervaبه عابر یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

منم در کار اشتغال زایی بس مهارت دارم میتونم کاری کنم که فرد مذکور با بادمجونای کاشته شده زیر چشممش تجارت بادمجون را بندازه

دوستان نوبت رو رعایت کنن .. هدف سبیل سیبل مقابل (!) مینروا بی خیال اون چشم بشو .. عرض کردم سیبیلش

عابر به بوق یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

جانا ز زبان ما سخن می گویی .. منظورم آشنایی با نیمکت و بیرون انداختن بعضیاست. ببین من روشهای دیگه ای هم بلدم. خلاصه رو من حساب کن!

جدی میگیی .. میگم بیا به من یاد بده ، قول میدم بدون کمک دیگران کلکش رو بکنم !

عابر به باران یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

ببین باران جان.. مچشو که راستش خوشم نمیاد .. ولی کشیدن گوششو من به عهده می گیرم. اون یکی مچشم می سپریم به فاطمه یا بوق ! چطوره عزیزم؟

زرشک .. حالا دیگه از مچ ما خودش نمیاد دیگه .. آره ؟!

minerva یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

خوشم میاد که خودت میدونی باید چیکار کنی!آفرین دختر خوب به همین رویه ادامه بدی خودم سفیدبختیتو از این گوی بلورین میبینم..مرحبا به تو که اینقدر حرف گوش کنی!
(امین یادبگیر !دیدی یه اولتیماتوم کوچولو دادم حساب کار دستش اومد...)

تا اینجاش که به نفع من بود اما فکر نکنم که آخرش به نفع تو تموم بشه هااا.. حالا از ما گفتن بود!

باران یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
نیس که من خودم مظلومم امین خان، اینه که نماینده حمایت از مظلومینم!
کلا من معصومیت از دست رفته ام!!
(می گن هر کسی نداشته هاشو می گه دارم، حکایت منه!!)

اااااا مینروا همسایگی. آره؟!؟! خرده شیشه های وجودیت رو دارم می بینم الان! من که می دونم منظورت همون جریان شناسنامه و طشت و وان و ... است بلا!!
آقا امین شما قضاوت کن. این می خواد باج بگیره از من! (مراجعه شود به کامنتدونی وب پازل!) چون هم محله ای هستیم ، ریشم (ریش ندارم که!!) پیشش گیره! (راستی اونجا یک غیبت هم از شما کردم! خیلی کیف داد!)
باشه چیکار کنم دیگه. باید آینده نگر باشم مینروا!! من راضی شدم ! اصلا می خوای من عذرخواهی کنم از آقاامین؟!!
کلا من علاقه زیادی به عذرخواهی کردن دارم!!! اونم از شخص ایشون!!

من برم تا خونم حلال نشده!!
یاحق

آره .. یکی تو مظلومی یکی غریبه (!) برعکس من خیلی وقتی که میگم ندارم (معصومیت رو عرض میکنم!) ولی خب ، واقعا هم ندارم

در مورد باج گیری هم این بچه عادتشه .. صبح هام که به هزار ضرب و زور از خواب بیدارش میکنم که بره مدرسه ، تا باجش رو نگیره از تخت نمیاد پایین .. کلا خدا سر گردنه دنیا رو داده دست این فسقلی !

واسه اون عذرخواهی و علاقه هایی که داری هم به موقعش از خجالت تون در میایم

آتنا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

یادم رفت اینو بگم!من ازخیلی وقت پیش باوبلاگ سعیدبرندآشناشدم وازاونجاهم با وبلاگ دوستانی مثلminervaودخترخاله و...
شماتووبلاگ برندکامنت گزاشته بودین ومن ازاون طریق شماروکشف کردمتون!!یاشایدم ازوبلاگ منیروابود؟؟یادم نیس
مهم اینه که پیداتون کردم حالا ازچه طریق فرقی نمی کنه

عجب ..
البته بقول شما مهم اینه که بالاخره غریبه گمشده رو پیدا کردی !.. حالا از کجا و به چه طریقی ، شاید زیاد مهم نباشه

آتنا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

مثنویی بودواسه خودش!
منم شیخو خیلی دوس دارم وبهش احترام خاصی می زارم.
بزرگترین معمارایران!

کاملا موافقم

minerva یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

راستی امین یه سوال مافوق تخصصی!!!
تو شبا از دست ما نیمکت نشینا خوابم داری؟!
واقعا من دلم میخواد از وضعیت روحی وجسمیت آگاه باشمالان در چه حالی هستی دقیقا؟!!؟؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟!!!!؟!

والا ... در وضعی خراب به سر میبرم

ای بابا .. این حرفا چیه آبجی .. منم وقتی میام اینجا خستگی روزانه ام در میره .. فقط به این خاطر که فرصت کافی جهت پاسخگویی به محبت شما دوستان رو ندارم، کمی اعصابم خورد میشه (!) وگرنه ، همه چی آرومه .. هوا چقدر خوبه!

minerva یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

نه امین من خودم باران رو راضیش میکنم!
باران جان فقط میتونن به این مسئله فکر کنن که ما تو یه محله هستیم و همسایگی بدرد میخوره و....اون وقت من هر چی بگم میگه الهه راست میگه
به به میبینم جمعتون جمع هست گل بهاریتون کم هست

ببینیم و تعریف کنیم ..

گویا کلا بروبچ اون محل از سران ف ت ن ه محسوب میشن

حالا گل مون که کم بود اما نه دیگه به این شدت

بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

از سر شب دنبال یه مصراع ام الان یادم اومد واقعا خسته نباشم ...

من که باشم که بر ان خاطر عاطر گذرم ...

شبتون خوش

درست زدی به هدف ..

لطف​ها می​کنی ای خاک درت تاج سرم ...

بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

یه چیزی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا الله اعلم یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟
من میدونم منظورت چیه ... اما ...
آخه یه بار توی همین مجاز اباد خودمون به یکی گفتم الله اعلم بعد اونم گفت منظورت اینه که خدا داناتره منم گفتم اره بعد گفت از کی ؟؟ از کی داناتره ؟؟ گفت خدا دانای مطلقه و ما نادانان مطلق گفت همه صفات خدا در برابر ما میشه مطلق و ما هم مطلق ایم اما دقیقا در برابر فقر نه ثروت به قول خودش در برابر نیاز ایم

+ من اصولا گیر انچنانی نمیدم همین جوری به ذهنم جرقه زد گفتم بگم بد نیست ...
یه وقت با خودت نگی بوق میخواست فضا رو فلسفی کنه

نه بابا نمیگم .. به قول سعید ، اصلا و اصولا میدونم که بوق این کاره نیست (!) فلسفه اش کجا بود دلت خوشه

+ ممنونم از توضیحاتت .. جای بسی تعمل و تفکر داره جناب بوق !

بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

مخلصیم
خجالت میدی
دستمو ول کن
ول کن دیگه
میخوام برم

حالا کی خواست بره من تازه پیدات کردم تا از نیمکت نندازمت بیرون که دست بردار نیستم

میری یا به روش های غیر اخلاقی ( سوسک ، موش ، عنکبوت ، گربه و...) متوصل بشم ؟!



+ یکمی سرعت خوندن کتابت رو ببر بالا ...
من تازه خیلی پایینه یه دوستی دارم که کتاب حماسه حسینی رو توی ده ساعت تموم کرد
تازه رفت سراغ دا از سیده زهرا حسینی من گفتم الفاتحه این یکی رو یک شبه میخونه ولی در کل چنان سرعتی داره که نگو ...
... توی کنکور رتبه دو رقمی اورد


دوستان بیستاش تموم شد یا نشد ؟؟؟تمومه بریم کامنت بعدی زنبیل بزاریم

به اینجا رو .. جریان جا خواستیم ، جانشین نخواستیم شد (!) حالا باس دنبال یکی بگردم که بتونه بلندت کنه

تمام نکات این پست در همون سه نقطه روش های غیراخلاقیت خلاصه میشه ..

در اینکه من کتابخون نیستم شکی نیست اما اون رفیق تو هم واسه خودش اعجوبه ایست ، اعجاب انگیز

میگم این زنبیل قرمزه مال کیه .. بیا برش دار پدر جان از دم خونه مردم !

فاطمه شنبه 18 دی 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


چی میگی دلم خواست

جاااااااااااااااااااان !!!!


خب البته دل شما هم واسه خودش بدجوری شاد میزنه!

فاطمه به عابر شنبه 18 دی 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

nice to meet u too


درست نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟

چطورییییییی همشیرههههههههه


امین چت پارتی چی شد؟؟؟؟

بابا یکی اینا رو از تو بغل هم بکشه بیرون!

چت پارتیم کجا بود این وقت شب تو هم!
والا من هنوز خود تو رو آن ندادم چه برسه که بخوام این جماعت رو هم دورمون جمع کنم

باران شنبه 18 دی 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

مسخره نکن بوق جان. خب منم فکر می کردم مزارش بست شیخ بهایی است!
خب کرم دارن وقتی مزارش اونجاست میرن اسم یکجای دیگه از حرم رو میزارن بست شیخ بهایی؟ خب ما به اشتباه می افتیم دیگه!
اما شیخ نخودکی رو بلدم و می رم و می دونستم اینکه آقا امین گفت روی دیوار اون نیست

بنده از همین لحظه شما را به عنوان نماینده تام الاختیار در حیطه حمایت از نیمکت نشینان مظلوم و بی نفسه عرصه مجازی انتخاب، تایید و نصب می نمایم

باشد که به زودی حق غریبه ستمدیده را از بوق ظالم بستانید!

بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 04:07 ب.ظ


ه ه ه ه ه !!!
ملت مشهدی اند و مزار شیخ بهایی رو بلد نیستن
+ همه با هم یه دست به افتخار غیرت مشهدی ها

ببین .. یعنی دوست دارم که پات برسه به مشهد تا بعدش سلامت کنم!! دیگه خودت حدیث گران را بخوان و اگه برات سنگینه و نمیتونی بخونی، بگو به کناریت بلند بخوانه و تو گوش کن تا بدونی که چی میگذره در این مجمل!

البته اینکه مزار مرحوم بهایی رو فراموش کرده بودم کمی تابلو بود اما گاها برخی مناطق هستند که مثل کوچه پس کوچه های قم ، هر کدوم واسه خودش فردوسی محسوب میشه .. محسوب شدنی (!) از این گونه موارد در گوشه و کنار حرم آقا هم بسیار یافت میشه .. با این وجود شما علی الحساب حسابت رو داشته باش تا آخر کلاس ترازش رو برات بگیرم!

باران شنبه 18 دی 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

گفتم بدین وسیله مچ گیریم رو اعلام کنم تا یک کامنت به کامنتها افزوده و یک جواب بیشتر به تعداد جوابهایی که باید بدین اضافه بشه!!(آیکون یک زبون خیلی دراز!)
عابرجان هم که هستند و جمعمون جمعه! شما هم یک مچ بگیر عابر جان که جفت مچهاشون گرفته بشه!

وااا... حالا چرا تابلو بازی درمیاری! بی خیال شو بابا ملت خوابن بعداز ظهری !!

همین یک مچ که از بس تو گرفتیش، سیاه و کبود شده کافی نیست (؟!) اون یکی رو هم میخوای بدی دست عابر که خیالت تخت تخت بشه دیگه ..

یادم باشه از این به بعد ظهرها تو محل کار یه چرت بخوابم تا اینجوری رسوا نشم

عابر به فاطمه شنبه 18 دی 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

جهت معرفی عارضم خدمت باسعادتتون کههه بنده از جماعت اناث هستم

ضمنا مشت نمونه خرواره، قضیه سلام به ایران عزیز رو عرض می کنم.

در هر حال از آشناییتون خوشوقتم

خوب شد خودت رو به فاطمه معرفی کردی تا ما هم بیشتر بشناسیمت! اگه درست خونده باشم، گفتی که از جماعت قناص هستی میشه بگی کجات قناصه اون وقت ؟! (یادش بخیر، یه آبجی مرجان داشتیم که اینجاهااا معمولا میگفت: الفراااااااااااااااااار!)

چه جالب .. من قبلا فکر میکردم که مشت نمونه دعوا و جداله !!

چیزه خوبیه .. حفظش کن تا منم بیام

عابر شنبه 18 دی 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

هر چند دیگه هیچ انگیزه ای واسه نوشتن ندارم ، آخه از 20 گذشته اما خوب باید جواب دوستان رو میدادم..

نه نابغه، اون که رو دیواره اون تو صحن انقلاب، شیخ نخودکیه !

صحنی که از پایین خیابون وارد میشی ، پایین پای حضرت، ان صحن آزادیه. سمت چپ ایوون طلا یه ورودیه که وقتی واردش میشی یه قبر بزرگ رو زمینه و مردم دورشن، اون شیخ بهاست.

بابا انگیزه .. بابا لطف .. بابا جواب دهنده !!

ااااا.. بس که میزان ارادت حقیر بالاست کلا وجب به وجب رو .. اصلا ولش کن، الان باز سر و صدای بوق بلند میشه که این مشهدیا الند و بل اند و .. ما رو با بل و سپاستین و لوسین اشتباه میگیره !!

آره یادم اومد .. اما خاطرم نبود که اون مقبره مربوط به شیخ بهاییست .. آخه خیلی وقته که دیگه از اون سمت مشرف نمیشم!

ممنون ..

فاطمه به عابر شنبه 18 دی 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

یه چیز دیگه جناب عابر


مگه همه ایران ۱۰ ۲۰ نفر اینجان؟؟؟؟؟

جواب عابر که جای خود دارد و ..

اصلا ببینم ، مگه تو به این موضوع شک داری که میپرسی ؟!

فاطمه به عابر شنبه 18 دی 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

جناب عابر جان

درکت میکنم
بنده همین دوشب پیش به درد شما مبتلا شده بودم

بد دردیه برادرر

میگم برادری یا خواهرر

میگم امین یه چت پارتی راه بنداز

اجرت با خدا

خدا هر جفت تون رو صبر بده !.. به من هم یه پولی برسونه تا از دست شماها پناه ببرم به خارجه !! راستی کسی کابل آشنا نداره؟ تازه منابع ناموثق هم اطلاع دادن که اونجا نون ارزونه!

والا ما معمولا با بچه ها ا-ک-س پارتی راه میندازیم .. این چت پارتی باز چه صیغه ایست، مجرد ماضی یا متاهل حال؟!

نگم دستت بخوره به ...

مونا شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:00 ق.ظ



من یار طلب کردم و او جلوه‌گه یار
حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار

او خانه همی جوید و من صاحب خانه


سلام
گاهی دل آدم پر از خواهش میشه .
خواهش حضورش ... خواهش عطرش ... مهرش ... نورش !


"من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته."

مدتها به جمله ی بالا خیره می مونی و به خودت میگی آخه چجوری؟ اصلا مگه میشه ؟ اما اون خواهشه یه جورایی بهت نشون میده که آره ... میشه ! یعنی تو اومدی که بشه ... اما به خاطر همون عملی که توی پست قبلی حرفشو زدیم و نمیشه ، نمیشه که بشه ! اما اگه بشه .. چی میشه !!!
..........................................

یاعلی ! .. مددی !

علیک سلام ..
کم کم مجبور میشم که بهت لقب "عارفنا مونا" رو تخصیص بدم .. خیلی وقت که حس میکنم بیش از سطح درک من صحبت میکنی ، اما چون حضورت رو در نیمکت یک ارزش بی مثل و مانند میدونم، سعی میکنم خودم رو حفظ کنم و چیزی بروز ندم تا ییهو پا نذاری به فرار !!

هم صحبت و همتای تو صرفا خود درویش مصطفی هست و بس .. تا تبرش رو بردوش بکشه و زیر لب نجوایی سر بده مثل نظامی ..

نظامی » خمسه » خسرو و شیرین

دگر ره گفت ما اینجا چرائیم / کجا خواهیم رفتن وز کجائیم

جوابش داد و گفت از پرده این راز / نگردد کشف هم با پرده میساز

که ره دورست ازین منزل که مائیم / ندیده راه منزل چون نمائیم

چو زین ره بستگان یابی رهائی/ بدانی خود که چونی وز کجائی

یا حق

عابر به بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 08:05 ق.ظ

ولی من بهت توصیه می کنم وقتو از دست ندی و "و اینک شوکران 1" رو بخونی .. "مدق"
راستی شماره آخرش مال کیه؟

البته ارتباطی به من نداره هااا.. ولی خوب وقتی شماره اولش مال "مدق" باشه ، احتمالا شماره آخرش میشه "دقم!"

عابر به فاطمه شنبه 18 دی 1389 ساعت 08:03 ق.ظ

آره خوب فاطمه جان .. توام اگه اینهمه کرم اضافی مثه من داشتی چکار میکردی .. خوب اذیتم می کنن دیگه .. باید یه جوری از شرشون خلاص شم آخه!

واااا وییلااااا.. یکی بیاد اینا رو از هم جدا کنه !!

ببین من یه پیشنهادی برات دارم .. میگم چطوره خودت رو یه دست با سنگ پا بشوری و بعدش چند دقیقه ای تو استخر وایتکس شنا کنی .. نهایتا یک دوش اسیدی بگیر و بشین تو آفتاب تا خشک بشی .. اگه چیزیت بمونه بهت قول میدم که دیگه هیچ گونه کرمی نداشته باشه !!

عابر شنبه 18 دی 1389 ساعت 08:01 ق.ظ

اومدم که خیلی با نشاط و پر انرژی به همه بگم:
سلاااااااام، صبح بخیر ایران!

صبح بخیر جوان ایراااانییی !!

میگم احتمالا تو صبح ها رادیو جوان نگاه نمیکنی ؟!

بوق شنبه 18 دی 1389 ساعت 07:26 ق.ظ

دوستان یه پیشنهاد کاملا دوستانه :

کتاب اینک شوکران رو وقت کردین حتما حتما بخونین البته بعد امتحاناتون چون چند جلده البته اگه کسی مثل من خیلی خیلی دوست داشت در عرض یک روز کل کتاب رو بخوره میتونه از جلد اخرش شروع کنه که فوق العاده است

یه پیشنهاد دوستانه بود ... فقط همین

راستش من چندتا پیشنهاد دوستانه دیگه هم تو دفترچه ام نوشتم اما ... حالا کی خدا توفیق بده که بریم بخیریم و بخووونیییم؛ ا... اعلم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد